joi, 17 septembrie 2009

Gnostice partea II

To eu.

M-am uitat fie şi în fugă pe "Căsătoria perfectă".
Fiind întrucîtva şi eu, asemenea dvs., un om inteligent, cred că mi-am putut face fie şi iute o părere.

Îmi pare rău, dar am depăşit faza vorbelor mari, a lucrurilor, trăsăturilor excepţionale. Acum mă mulţumesc cu adaptarea la cele comune.
Nu sînt de subsemnatul vorbe rpecum perfect, Iubire cu i mare samd.
Nu rezonez cu ele.

Cum spuneam mai sus, mă străduiesc sătrăiesc cu cele comune, fie şi cenuşii sau negre - de la o vreme nu mai văd în asta nici o dramă, nici slăbiciune caracterială.
Aceasta şi pentru că acele cenuşii şi negre au şarmul lor, cînd leaccepţi.
Căci sînt tot Viaţă.

Asta e părerea mea, cel puţin.

Cu mult respect,
şi dorindu-vă succes în munca şi pasiunea dvs.

Mircea Ordean

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu