marți, 5 ianuarie 2010

Prigoană junior

Honorius
E greu să ceri altora să-ţi ia în serios intuiţile. Ale subsemnatului. După cum deloc simplu este să scoţi din fîntînă piatra aruncată de gestul cuplului masculin Prigoană. Spun doar că după fotografie pare un amestec de Mitică Dragomir şi Radu Stroe. Deci trece examenul politicxianului român, acea fiinţă care face legătura între visele noastre prosteşti (de răsfăţată fată mare), ale electoratului, şi realitate. Fie şi cu preţul mai micilor sau mai marilor ciupeli personale.
Dincolo de asta, îmi menţin părerea că trebuie să ai o mare problemă interioară dacă îţi arde, pardon!, pipota aşa tare şi ţii în consecinţă să fii parlamentar la 23 de ani. Dar deie Domnul să mă înşel, iar Honorius să fie băiat salon, ba chiar pleş (de la Pleşu...).
Chiar şi aşa tot i-aş fi recomandat nişte lecturi mai serioase despre firea poporului român.
PS Simt şi un risc: cineva crescut la pulpana lui tata nu poate poseda ştiinţa încăierărilor cu alţi băietani, cu atît mai puţin cu adulţi. E posibil să aibă probleme în Arenă. În Parlament adică.

Un comentariu:

  1. ha,ha,ha imi placu ce ceti-i,vad ca si tu le ai cu politichia,cu muzica vazui,led,pink fl.sa.si eu postez si ii iau peste bombeu si pe politicieni si pe multi ziaristi(se cred ei...)in ce-l priveste pe honorica...n-ai inteles ca asta vrea sa ...reformeze statul?pe matroz l-am inteles ca suntem mai de un leat dar pe putzica asta...dar sti ce cred eu?ca are sanse mai mari sa iasa decit relicva stroe...

    RăspundețiȘtergere