luni, 24 ianuarie 2011

Mă frec la ochi...

Am o mulţime de hibe. Nesociabilitatea, adică teama de oameni (cu tot cortegiul ce decurge din asta) este una dintre ele.

Mă uit însă în jur.
Îmi trimite o rudă tînără tot felul de invitaţii să particip pe Facebook la campanii precum "UE interzice plantele medicinale" ori împotriva reducerii concediului maternal de la 24 la 18 luni". Şamd.
În prima serie, e pur şi simplu ceva de bon ton, să semnezi aşa ceva (nu eu!), plus că vine pe fondul fricilor personale, cele inaugurate cu "N-o să mai putem face ţuică, tăia porcul etc. odată intraţi în UE!"

http://www.causes.com/causes/547908?m=80eedf24&recruiter_id=151470768&t=1295855661


A doua, aia cu copiii care e frumos, patriotic, divin să crească bine, trăielşte sub semnul unui infantilism total neaşteptat pentru mine. Repet, e vorba de inşi între 18-30 de ani!

http://www.causes.com/causes/549211?m=d85e04d1&recruiter_id=151470768&t=1295380623

N-au nici o treabă, revoltaţii, cu de un' să vină banii necesari.
Nu, ei au ideea că "Nu luati din putinul timp pe care o mama il petrece cu copilul ei.......mai ales ca primii sapte ani conteaza enorm.........", eventual că dacă nu-i mălai bugetar de vină e Guvernu cel incompetent şi 'oţ - şi s-a terminat!

Auuu!
Asta trebuie pentru ca să fie Majoritatea!! Între ăştia trăiesc, precum Neo şi Morpheus cînd o iau prin urbana Matrice...

În fine...
Îmi trag sufletul. Am de trăit în aşa condiţii, pînă o veni o şoricioaică ceva mai de calitate pe piaţă.
Asta e viaţa... Voi încerca să accept situaţia pomenită fără să cred că-s de o sută sau barim de 15 ori mai deştept decît tipii semnatari ai acelor iniţiative.
Mi-aş tăia singur craca.
Oamenii mai destupaţi şi tîmpeniile le fac mai cu moţ decît huliţii oameni de rînd...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu