luni, 24 ianuarie 2011

Şomer cu mintea odihnită...

Una.

"Huiduielile de la Iaşi [24 ianuarie 2011] sunt doar începutul. Celui mai huiduit dintre pământenii contemporani nici măcar nu-i displace acest lucru atât cât s-ar crede. El a inventat lupta politică la sânge." (Călin Hera, Ev. Zilei)

I
E posibil ca Băsescu să posede arta jiu-jitsu. După cum sîngele luptei îi foarte probabil să-i confere energii nemaipomenite.
Nu-i obligatoriu, ce pendant, le folosească şi bine.

II
Că veni vorba, dl Traian B. parcurge se pare un traiect invers lui Ion Iliescu. Ştim de la ce volum de huiduieli şi "Jos-uri...!" a plecat acesta, pentru a sfîrşit în oarecare pace cu foştii adversari.

III
Mă cred ins cu imaginaţie, dar tot nu-mi dau seama cum vieţui-va Traian Băsescu după 2014 (să zicem că apucă acest an la Cotroceni).
Ca personaj istoric indiscutabil e haios... Va anima paginile manualelor, cîndva... Te pomeneşti că va avea peste decenii fani, asociaţii, busturi... Are un ceva în jurul căruia urmaşii noştri vor simţi probabil nevoia să se grupeze. Chestie de eternă fire umană.




Doo.

"Oamenii o duc mai greu şi e firesc să-şi îndrepte nemulţumirile împotriva celor de la putere." (idem)

Probabil o vor duce şi în viitor. Dacă la putere era vreun Adrian Năstase, problema vreunei proaste stări personale a subsemnatului nu era la Palatul Victoriei, ci la mine. Care, din motive deloc imputabile puterii politice, nu am ştiut să adaug valoare adăugată mai mare putirinţelor cu care am venit pe lume.
Nu e masochism, nu e postare plătită de Băsescu - dar nu vreau să mă îmbăt cu apă rece. Dacă 20 de milioane de compatrioţi vor să meargă pe drumul lamentărilor, e treaba lor, le spun Cale bătută!
Eu nu pe acolo vreau să merg. Aia e fundătură.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu