duminică, 24 iulie 2011

[SOCIAL] Despre Florin Piersic, pe un site de... munte

From: camelia-maria manea
To: carclujuniversitar@yahoogroups.com; ClubulAlpinRoman@yahoogroups.com
Cc: CAR
Sent: Friday, April 29, 2011 9:42 AM
Subject: [ClubulAlpinRoman] (unknown)


Am scris un material despre un artist pe care-l iubesc toti romanii. Sper ca veti citi cu placere...

 
 
 
 
 
 
 
 
"Am scris un material despre un artist pe care-l iubesc TOŢI  romanii."

Cînd ai nevoie de sprijinul altora din jur, mai exact al TUTUROR, legat de o afirmaţie, nu pot traduce de acii decît că eşti - totuşi - nesigur de ea.

Aş fi totuşi prudent cu aşa vorbe, cîtă vreme un Mihai Bendeac identifică destul de exact unele excesele lui Piersic sr.
Eu personal remarc egocentrismul tatălui şi în fizionomia lui Piersic JUNIOR. E vizibil că tatăl a fost prea ocupat cu strălucirea carierei proprii pentru a mai da şi propriului fiu...De fapt, răul fu şi spre bine, căci Florin cel Mic doar aşa a ajuns inteligent şi înţelept.


La noi se ridică deseori statui actorilor, în viaţă sau nu.
Veţi vedea că de cele mai multe ori cei preamăriţi nu fac parte dintre eroi, care să se fi opus puterii politice de pildă. Sînt oameni care au stat la locul lor. Nici pe afară nu au rupt gura tîrgului, a la Andrei Şerban, Lucian Giurchescu (e drept că exemplele care îmi vin aici mai întîi în minte sînt de regizori).
Actorii de acest tip sînt de fapt ce am vrea noi să fim, oamenii de rînd. În reflectoarele sociale. Ţintă a laudelor.




Mircea Ordean





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu