sâmbătă, 30 iulie 2011

[VIAŢĂ] Dumnezeu.

În Evenimentul Zilei, dl Bichir scrie între altele:
http://www.evz.ro/detalii/stiri/editorialul-evz-biserica-si-homosexualitatea-939911.html  )


"Poţi culpabiliza o instituţie divin-umană pentru greşeala unui slujitor?"



Voi ajunge în smoală.
N'şpe catralioane de ani.

Nu am o minte excepţională.
Dar îmi sar repejor în ochi ciudăţeniile. Instituţia cutare e "divin-umană". Şi nu poa' să greşească. Ea e brici.
Dincolo de aparenţe, cred că de fapt e o instituţie tare fragilă, de nu poţi s-o atingi, de trebuie să fie divină şamd.

La fel văd şi cum e confecţionat Dumnezeu.
El nu greşeşte. el e fără cusur şamd.
Mă uit la lumea asta, în jur, şi zău că are destule cusururi. Iar eu le văd cu mintea confcţionată deEl, nu am adus-o de acasă. Iar dacă şi-a băgat Necuratul coada în acea minte, păi ar trebui să vegheze şi El, Preaînaltul, să nu i se strice aşa lesne jucăriile, creaţiile.






Frica. De a vedea altfel lucrurile.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu