miercuri, 21 septembrie 2011

[MUNTE] 1994, tabără CAR, Piatra Craiului

Scanerul pe care a avut amabilitatea să mi-l facă drept cadou Eugen Popescu nu e perfect, dar mă ajută să revăd unere moment din trecut...
Cineva spunea, pe un blog, despre a privi în viitor...
Am sentimentul că uneori e de făcut curat şi în trecut, avînd în vedere aici nostalgii, dar şi refulate (am găsit destule - şi mai sînt, cu siguranţă!).

Plus că eu am găsit reproduceri de poze montane, de acum ceva decenii, şi le-am savurat cu plăcere - aşa că, întrucîtva, ofer şi eu aşa satisfacţie altora.



Tabăra CAR din 1994, în Piatra Craiului, l-a avut drept conducător pe Vlad Petruşca, un foarte bun cunoscător al masivului. Avea aproape 40 de ani atunci, succedîndu-i eu, cu două primăveri mai puţin. Restul participanţilor erau nu cu mult peste 20 de ani - dar zău că abia ne-am ţinut după Vlad, la o coborîre de la Termopile...

Vreme destul de rece, comparativ cu tabăra anterioară, din 1993.

De notat campania de evacuare a gunoiului de la Castelul Crăiţei. Deşi am dat anunţ la ziar, nu a venit nimeni din afara Clubului, ceea ce - recunosc - m-a indispus teribil. Noroc cu Bebe Moldoveanu şi ceilalţi, care au făcut rost de saci (pe vremea aceea nu erau pe toate drumurile!), dar au vorbit prin nu ştiu ce doamnă şi cu privire la o remorcă de evacuat acei saci, după ce i-am umplut cu gunoaie.

Aaa, între vîrste era Mihai, un ardelean tare de treabă, care a luat parte la mai multe excursii din ciclul de colective ale CAR în Bucegi, din 1993-94. L-am întîlnit după mai multe luni, în Bucureşti, cînd mi-a spus că intenţionează ferm să plece peste hotare. Cum am zis, un om tare la locul lui. Soţia îi era pe măsură şi m-aş bucura să aud că o duc bine, acolo unde au ajuns!

Fotografiile ce urmează sînt în trei categorii:

La cort...:



 Bebe, Vlad, Flori, Dana

 Flori.

Vlad şi Dana. Au plecat prin 2003 în SUA.



Campania de evacuat gunoiul de la Castelul Clăiţei (îl reperasem eu, cu un an în urmă..):



 Era să uit de Dan Nichita (primul din stînga), alături de care am efectuat apoi nişte trasee minunate în Bucegi, în 1994-95.




Un drum pe munte, spre Refugiul Speranţelor:






2 comentarii:

  1. Ce fel de scanner este acela pe care l-ai folosit? Marca, tip... ?

    RăspundețiȘtergere
  2. HP scanjet 4470c.
    L-am primit de la Eugen Popescu. Sentimentul mi-e că nu de bun l-a dat... În paralel, Dan Mârza mă ajută cu alte scanuri.

    RăspundețiȘtergere