joi, 27 octombrie 2011

[PERSONAL] Direcţie

Mă păli de vreo 2 săptămîni dor de a scana imagini vechi, de munte în principal (deşi molima este clar în extindere, fie şi datorită uşurinţei personale de a trece dintr-una în alta...).
Nu am cum să nu văd aici şi o regresie, în sensul  unei întoarceri la ceva frumos, în condiţiile unui prezent cam tern, ce să mai vorbesc de viitor...
Pun răul înainte aici, cam ca de obicei.


Un rateu de aparat aici (în Colţul Mălinului, cu Marius Sevac, 1986), cu suprapunere a cadrelor.
Dar l-am găsit folositor ideii acestui post.

Carmen, în bucătăria apartamentului ei din Dristor, decembrie 1990.
Manifestaţie monarhistă, decembrie 1990 - pe fondul decepţiei faţă de partidele istorice. E atmosfera în care ia naştere în această epocă Alianţa Civică, avînd iniţial între corifei pe Marian Munteanu, Ana Blandiana, Stere Gulea şi mulţi alţii.


Dincolo de asta, poate e de văzut că nu ştii niciodată cînd îţi faci, la un prag al vîrstei, ceva curăţenie în interior. Fie pe calea revederii trecutului personal.

De asemenea, dacă vreun prezent ori viitor pare, la 54 de ani să spunem, neplăcut - păi asta îi, e de mers pe acolo, prin ce nu place.
Restul soluţiilor, mie unuia, parcă nu-s de pus în lucru?

Cum, de unde siguranţa că drumul fie şi negruţ e bine ales, plus că m-aş descurca pe acolo?
Este drept că n-am acea siguranţă.

Şi mai aveţi o întrebare?
De ce curaj aici şi nu prin alte părţi?
Mmm, reţin ideea.


PS
Un vis recent.
Mergeam, avînd între alţii prin preajmă pe Mugur Ilie, spre vest.
Dar mi-am amintit la un moment dat că eu am treabă spre est. Şi am luat-o într-acolo, parcă singur.
Estul ăsta la prima vedere este un azimut cam inferior fratelui opus... Dar dacă e de mers pe acolo, p-acolo o luăm...
Oare o fi um îmbătat cu apă rece al realităţii, ca să nu înnebunesc de tot - în vreme ce adevărul existenţei arată altfel?
Păi merită luat în calcul şi aşa ceva!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu