miercuri, 5 octombrie 2011

[POATE BALCANI] Cerere sponsorizare

Am o rugăminte.
În spiritul epocii i s-ar zice aroganţă.

Rog pe vreun parcurgător ceva mai înstărit al acestui blog să mă sponsorizeze cu un laptop. Multe idei îmi vin în momente ceva mai mobile, şi cred că nu le-ar strica să se aşeze pe un suport ceva mai solid... S-ar putea să prindă bine, aşa idei, domeniului care ne uneşte în principal, Muntele. Dar şi altor zone.
Zic şi eu.


De asemenea, oarecum în aceeaşi direcţie, solicit cu plecăciune un sprijinitor al tipăririi cărţii din care tot citez, dar de aproape două decenii nu are parte de hîrtie în librării. Recunosc, de vină sînt eu: e prima dată, azi, cînd rog ajutor din partea cuiva (mint, fu o excepţie pe la 1998, a răspuns un conaţional din Franţa, apoi, la auzul inevitabilei sume concrete cerute de tipografie, a tăcut...).

http://www.scribd.com/doc/17259551/Contributii-la-istoria-alpinismului-romanesc




Al dumneavoastră,
Mircea Ordean




2 comentarii:

  1. Ai avut un sponsor, poate singurul, care te-a ajutat si dupa aceea ti-ai batut joc de el. In mod sigur acum ti-ar fi rezolvat si cele doua cereri, dar dupa cum spune proverbul "gura bate c__l" nu mai ai nici o sansa sa te ajute.

    RăspundețiȘtergere
  2. Aha.
    Pot bănui de cine e vorba.
    Eu mă refeream la un român plecat în Franţa, să fi fost la 2000.

    Chestia asta cu gura care bate...
    Una la mînă că faptele unui amic au bătut prietenia.
    Apoi, probabil că voi păstra stilul de pînă acum în scrisele-mi. Mai ales că acesta va fi inevitabil la baza celui la care doresc să acced.

    E interesant că nu amicul în cauză scrie cele cărora le răspund aici... E altcineva, care adaugă filtrul propriu unei relatări de bănuit subiectivă.
    Bineînţeles, intermediarul în cauză nu mi-a cerut vreodată părerea.
    Asta e! Tîrîş-grăpiş, cu pauze, dar mergem înainte.

    RăspundețiȘtergere