vineri, 9 decembrie 2011

[VIAŢĂ] Aparenţe

A spune celuilalt ceea ce acesta doreşte să audă...
Şi invers, a evita ce-i pică rău - deja aici nu mai contează dacă neadevăruri sau ba.

Lucrurile neplăcute pică prost (şi pot trezi în principal furia - deseori devastatoare, a - celuilalt, respectiv a celorlalţi) cînd acela deja are probleme, greutăţi în viaţă.

Parcă mi-am dat recent cu nesuferita părere legat de omul de fotbal Cornel Dinu.
Acesta fu zilele acestea încercat de o nouă dramă: soţiei Silvia i-a fost amputat un al doilea picior.
Evenimentul Zilei publică o poză a cuplului, se pare că pe la 30 de ani ai mirelui.


Am mai spus că Dinu mi-a fost unul din fotbaliştii preferaţi, alături de un Gh. Constantin. A. Deleanu sau L. Boloni.
Dar din poză este clar că şi-a dorit o mamă mai bună decît cea biologică... La cît de furtunos şi hachiţos e Procurorul, nu-i exclus ca dna Silvia să fi fost un paratrăznet de toate zilele - chit că bărbatul o va fi iubit-o mult. Dar scăpa caii, mai ales legat de oamenii din jur (eu nu-l simt să fi avut prieteni), chestie care e posibil să nu o fi afectat direct pe soţie,  dar suficient cît să-i facă viaţa incomodă. Iar aşa ceva are deseori repercusiuni somatice...

E o părere sau măcar o invitaţie de a privi lucrurile şi altfel decît pe tărîmul vorbelor mari şi producătoare de bine (fals finalmente).


Cum, întrebaţi dacă io am măcar cîţiva prieteni?



Uf.
Mai e o problemă.
Nu am citit interviul dat de doamna Silvia Dinu revistei Q (Magazine).
Însă ea afirmă acolo:
"Dacă pe Cornel "l-a îmbolnăvit nerecunoştinţa oamenilor!"

Păi, e cam nasol momentul.... Şi doamna îmi pare aeriană. La cît de rău de gură e Cornel (nici recenta boală nu l-a astîmpărat, ceea ce la o adică e de înţeles, are acum frustrări, frici şi mai mari de compensat...), eu mă mir că nu a avut manifestări de duşmănie mai mari... Ba chiar a fost protejat, ca un indiscutabil simbol dinamovist, dar probabil şi ca respect pentru drumul dificil pe care l-au plasat ursitoarele...

Zic şi eu...




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu