miercuri, 11 ianuarie 2012

[DIURNE, SOCIETATE] Cu părerea pîn' presă

Cazul Raed Arafat.
După clinciul acestuia cu preşedintele Băsescu, Evenimentul Zilei (cam subţire bibliografia mea, nu?) publică un material.
Cu titlul "

"Fața neștiută a lui Raed Arafat. Ambulanțele SMURD, o miză de zeci de milioane de euro"

 

Nici nu a mai trebuit să parcurg materialul - vorba doctorilor care l-au consultat pe Svejkul intrat în cabinet cu strigarea  ("Trăiască împăratul Franz Josef I!").


Mi-am dat şi eu cu părerea, ca brav romîn ce mă aflu.


"Ce să înţelegi, dincolo de aparenţele articolului?
Că, într-adevăr, EvZ este "Trompeta Cotrocenilor", mai exact a acelora dintre 2004 si 2013.
În acelaşi timp, pricep cu mintea mea a proastă că ziarul are în vedere o pătură mai grobiană de cititori, căci dacă viza pe cei mai destupaţi demersul persuasiv i-ar fi umblat un pic la ton şi la expresii."

În paralel, preşedintele Băsescu mi-e simpatic, dar mi-e teamă că încalcă niţel regulile locului şi ale jocului. Au făcut-o şi alţii, pe la noi. Un Carol II a scăpat onorabil, un Ceauşescu ba.
Da, vremurile s-au schimbat, dar o Iulia Timoşenko poate mărturisi că totuşi există limite la porţile Orientului...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu