vineri, 2 martie 2012

[UMAN, PREZENT-ISTORIE] Poate-i interesant

"Cât despre Traian Băsescu, și el are de ales. Sau demisionează, rămâne preşedinte în exerciţiu până la anticipate, și oferă numelui său o ultimă șansă de reabilitare în cărțile de istorie." Şamd


Ori aşa, ori aşa...
Adică există fraze, afirmaţii ferme, cu pamponul de rigoare, care dau bine la prezent, mai ales celor doritori de certitudini.
Rar acestea mai fac insa banii daca le privesti peste un an-doi.
Bineinteles dacă aceasta ratificare din partea viitorului interesează pe cineva...


Din ce-am văzut eu, sînt foarte rare situaţiile în care vreun condeier, mai ales inflamat, să fie validat de timp...


Eu vreau să fie!..., parodiez eu aici pe dl Goe... Prezentul nu e cum vrem noi, cum îl anticipăm noi, cu atît mai puţin viitorul.

Ori poate-s de vină jurnalele mele de acum 20 de ani, cu predicţii politice nu tocmai adeverite ulterior...?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu