marți, 24 iulie 2012

[FOTBAL ROMÂNESC] Dispută Niculescu - Prodan




U Cluj, echipa antrenată de Claudiu Niculescu, a încasat un 2-6 în prima etapă.
Patroana Ana Maria Prodan a reacţionat, energic precum îi e felul:


"Cred că este mai bine să mă lase pe mine să vorbesc, deoarece am 40 de ani în TV, pentru că acolo m-am născut, şi destui în fotbal. Pe Niculescu nu îl recomandă rezultatele şi dacă nici şcoală nu are, este greu să vorbească".


Fostul component la legendarului cuplu fotbalistic N&D s-a simţit jignit, aşa că şi-a scris + depus demisia. 


Doamna Prodan posedă, alături de ştiinţa facerii de bani, şi un corp reprodus fotografic în Playboy:



Aşa, ca un misogin mare adorator al femeilor ce mă aflu, nu am cum să nu observ că dna P. - conform unui sport de mult perpetuat sub Soare - nu are vreo treabă cu a oferi bărbaţilor altceva decît iluzia unui trup de posedat.
Mesajul feţei, al corpului chiar nu au vreo treabă cu explozibilele scoase la aer.

Hazos este că tocmai o duduie care se plînge c-o iei drept simplu trup, că nu îi iei în seamă inima, sensibilitatea - păi în pat e cu mintea, deseori, foarte departe de partener... Imaginaţi-vi-o pe doamna Prodan în pat!
Simt că e teribil de expeditivă.
E posibil ca nici cu ale orgasmului lesnicios să nu aibă treabă.
Uitaţi-vă la ea şi spuneţi-mi de pare a poseda acea putinţă a abandonului în dormitor... Eu unul n-o văd capabilă de aşa ceva...
E mereu în fugă... On the run
Runaway baby.


Vorba fiind în continuare între noi, opinez că nu merg sandalele din poză cu piesele vestimentare... Nici la culoare, nici în construcţia încălţămintei, cu acele barete şi baretuţe... Probabil şi-a impus punctul de vedere inslusiv  în faţa art-directorului revistei... Io pe astea le vreau, că-mi stau bine!
"Aşa vreau io!"
Cum, a ţinut un diplomat logos şi nu ştiu eu, răutăciosul? Se poate.


Ar prinde bine şi un privit de mai aproape ochii - cred că au un discurs interesant...


Să revenim la povestea cu Claudiu Niculescu.




Sentimentul meu este că, pe de o parte, alde Claudiu a rămas - datorită faptului că făţoşenia i-a adus multe pe tavă - un tip uşor jignibil.


Apoi, revenind la irezistibila Ană Maria, indiferent ce transmite ea la prima vedere, mie mi se pare a fi fost o fîşneaţă cu pretenţii (alintată probabil de un tată mai moale), dar fără succes în copilărie la masculi arătoşi. Rubedeniile amabile din jur îi vor fi putut oferi multe, nu şi astă însuşire.
Un tip arătos, dincolo de dorinţa de a fi în centrul atenţiei, îşi vrea şi linişte, pentru a-şi savura băftoasa însuşire. Or A.M. numai asta nu conferă...


Dar şi-ar fi dorit tipi frumoşi, pentru că e obişnuită să posede.


Cum cu oţetul nu prinzi gîze, i-au rămas deschişi indiscutabilei nemulţumiri doar cei urîţei şi nederanjaţi de papuc. Eventual care suportă acea poziţie prin ceva detaşare, care se poate observa la Reghecampf.
Mie iritarea de azi, declaraţia reprodusă a Anei Mariei Prodan mi se pare ca decurgînd din disconfortul nebăgării în seamă - fie şia cum ceva decenii - de care pomeneam.


Puteai să-ţi concediezi antrenorul şi altfel, chiar dacă nu eşti din spiţa lui George Copos. dar dumneaei e foarte posibil să fi avut de plătit o poliţă...


PS
Întrebaţi ce gen de doamne atrage Claudiu, de ce gen e interesat şi cît timp izbuteşte să şi le menţină alături?




Pe Diana Munteanu o are alături, cu mariaj de ceva ani...
Dumneaei declarînd cîndva:
"Oricum nu as fi pozat nud, nu o sa o fac niciodata"

Soţul Ana Mariei, actualmente antrenor al Stelei Bucureşti (şi dispus să-l accepte ca patron pe unicul Gigi Becali):













5 comentarii:

  1. Imaginea doamnei din Playboy mi se pare de un kitsch devastator :D
    Comportamentul dumneaei in momentele intime sau in relatiile cu sexul opus sunt strict problema ei. Altfel putem analiza foarte pertinent "obiceiurile de nunta la cangurii schiopi".

    RăspundețiȘtergere
  2. Era părerea mea.
    Pot să mă înşel, teoretic, dar nu văd de ce aş considera tabu un domeniu. care e problema că-mi dau cu părerea? Ori la mijloc e propria teamă de a nu-şi da alţii cu presupusul asupra dormitorului nostru?
    Că veni vorba,dacă nu încalci nişte limite - ale unui moment, nu neapărat impudice -, mai avansează cunoaşterea umană? Spun asta pălit brusc de bpnuiala că interesul dnei P. pentru acel gen de şuviţe i s-ar trage de la admiraţia pentru clasicele - acum 60-80 de ani, dar perpetuate în funcţie de mediul social - 'moaţe'.

    RăspundețiȘtergere
  3. Îmi fac mea culpa, în privinţa faptului că iniţial Claudiu pare să nu se fi atăpînit la vorbă slobodă.
    Am aflat cam tîrziu, după ce aşternusem cele din postul propriu-zis, mi-am zis că nu se cade să şterg cu totul...

    RăspundețiȘtergere
  4. Vrabiamihaiviteazu26 iulie 2012, 13:43

    Nu cred ca se poate vorbi de pentu "clasicele" moatze. N-ai ce admira la ele. Doar ca inlocuiau aristocraticele bigudiuri pe care nu orice proletara si le permitea. Poate ca te referi la "bucle".
    N-ai de ce sa consideri ca vreun domeniu este tabu. Imagineaza-ti doar cum te-ai simti sa bata campii despre performantele tale in dormitor diversi indivizi, doar pe baza imaginii proprii expuse de tine pe aici.

    RăspundețiȘtergere
  5. Era o simplă idee. Căci nu ştii niciodată ce poate admira la mature o copilă voluntară...
    Inconştientul îşi are căile lui nebănuite.
    Oricum ar fi, îmi scapă rostul acelui tip permanent de coafură, şi teamă mi-i că tot la nivel de copilărie ar trebui sondat...

    RăspundețiȘtergere