duminică, 9 iunie 2013

/ UMAN / Despre jignire


Citesc pe burtiera unui post românesc de televiziune:
"Ministrul german de Interne ne jigneşte... Să-şi retragă afirmaţiile!!"


Cred că e o atitudine neproductivă.

Dacă Cel care a îndrăznit să aibă altă părere îşi retrage jignirea, cred că iute-săritorii-în-sus tot rămîn cu acea sensibilitate, cu acea rană gata oricînd să supureze la o adiere verbală de vînt.
Mai degrabă m-aş pregăti să suport jignirea în cauză...

Apoi.
Nu o dată, disconfortul produs de pretinsa jignire este explozia dureroasă pentru altceva, adunat în adîncul nostru.

După cum.
Dacă dujmanu' spune adevărul, e o prostie să nu-l accept. Dacă minte, să fie sănătos, nu văd de ce m-aş ambala de ceva ireal. 
Aaa, că pasămite vizavi-ul e rău, agresiv, nedrept cu mine - de acord, o măsură trebuie luată, dar nu ştiu dacă explozia, furia reprezintă drumul cel mai deștept.


Bîneînţeles că deseori umorile personale ne sînt mai puternice decît socotelile de felul celor de mai sus. DAR BARIM MERITĂ ÎNCERCAT.


3 comentarii:

  1. Adevaru' nu-i niciodata la dujman :D. Sau gasim noi argumente sa demonstram ca nu-i ca el.

    RăspundețiȘtergere
  2. Eram îngrijorat.
    Credeam că ai pățit ceva, de nu mai scrii - în ton cu tipicu-ți - aici.

    Altminteri aveam dreptul că bănui o schimbare, concomitent cu postarea unei poze de profil la Facebook, de acum 30-40 de ani.
    Cum scriu însă într-un post recent, slabă speranță de îndreptat careva pînă în pragul unei Doamne oarecare.

    RăspundețiȘtergere
  3. Încă ceva.
    Eu barim am curajul să afirm ceva aici, să accept implicit inerente critici, bășcălii. Nu am probleme totodată să-mi pun poza, chit că-s tip cu părere proastă de sine.
    Tu stai într-un ungher, de unde pălești doar. N-ai curaj de poză, de parcă am fi la vodoo de plantat ace. În poză.
    Iar curajosul progres către inițiale (în loc de vechiul "Anonim") l-ai făcut doar la reproșul meu.

    Asta e, mergem înainte.

    RăspundețiȘtergere