luni, 26 august 2013

/ UMAN, ... ORDEAN / 28 august 2013


Am recunoscut şi recunosc a fi rămas în urmă cu vreo două domenii. 

Profesional.
A poseda o meserie, ori măcar de a şti ce să faci cînd nu ai vreuna de actualitate. Căci poţi să te descurci, dacă nu ai una, însă admiţi asta.

Uman. 
Am mari probleme în valsurile ori staturile-mi în societate. Între oameni.


Ca urmare, am nevoie de toată energia într-acolo, în remedierea (parcă e posibil ceva...!) cu pricina. Cea cu profesia, cu traiul diurn. Cu banii pentru franzela de 90 bani.  Aia nefeliată.



Nici nu mai contează cum va ieşi, aruncatul că bărcuţa pe acolo are un şarm pe care îl pot simţi deja.
"Avîntaţi-vă fără reţineri. Viaţa vă va răsplăti în acelaşi mod."


Dar.
Pentru mai încolo.

Mi-am băgat în stand by - sau  poate mai rău posibilitatea - de a vedea una sau două în jur.

Am la coadă un post despre torţionari. Despre Sighet (se mira fii-meu Dan de ce casc ochii din senin la un stabiliment cu poze la stradă din preajma Grădinii Icoanei...)
Cred că totuşi ne furăm căciula, totuşi -  în domeniul şi nu numai! - , cu privitul alb-negru...

Eu unul, dacă tot voi vedea pe dracul vieţuirii comune - je m'en fiche! Am sentimentul că voi găsi pînă la urmă calea de trăit bine mersi.


Nu am ideea exactă ce vrea Lumea de la viaţă, mai exact dacă ideile unui pierdut în spaţiu ca subsemnatul îi prind bine. 
Ideea-mi nebunească este că un pic ar prinde bine... 

Actualmente, cu riscul de  a mă mirosi eu însumi genial, mi se pare un pic blocată lumea românească.
Modul meu de a gîndi este - a se ierta pentru o secundă comparaţiunea  - echivalent cu a trăi doar cu oxigen, fără 78 la sută al azotului...

Ce propun eu este cam (cam? eşti elegant...) neviabil.

Dar mă uit, ca idee..

Vioara întîi a inteligenţelor talk show-urilor este Bogdan Chirieac.
Altminteri om stimabil şi brici în ale minţii.

Cu una observaţie. 

Nu l-am văzut interesat să evolueze.

Doamne, fereşte-mă de momentul cînd nu voi mai avea chef să îmbunătăţesc nimic!
Chit că: aşa poa' să apară... Dar faci atunci un pas înapoi!
Cum, nu e posibil aşa ceva?

Probabil că nu e, dacă nu ai pregătit ceva din timp...








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu