duminică, 4 august 2013

/ URBE, SOCIAL, UMAN / Scenarite personale, 5 august 2013



I


PE PLANETA DATULUI CU PĂREREA...

O fac și eu.
Căci sînt om.




Corina Crețu și Colin Powell.

Nu am multe date în context, și nici vreo minte-analizor nemaipomenită.

Dar mi se pare că fata (femeia...) se tot băga în sufletul lui.

De aici, mica bănuială că era împinsă de Cineva.

Continînd întru supoziție, acel Cineva nu pare să-și fi ales persoana potrivită, Corina neavînd stilul, mintea pentru a intra sub pielea ex-comandantului din Golf.
La ce ochii are generalul și la cum șade în poza cu nevasta lui oficială, mergea alt gen de femeie... Bineînțeles că așa ceva nu e pe toate drumurile, mai ales la est de Oder-Neisse...

Zic și eu, de la Iocan...



II


UN PIC DE SCENARITĂ, DIN CÎND ÎN CÎND (cu măsură, bre!).

La prima vedere, îmi pare aiurea ce s-a abătut peste Biserica Ortodoxă Română. Adică ciupiturile sau chiar atacurile fățișe din partea unor sectoare media, cît și a unor oameni importanți, ce anterior, decenii, trataseră Sfînta instituție cu toată deferența.
Deodată, apar sondaje defavorabile, apar materiale - o discretă dar forte campanie.

Nu mă miră, de la un timp, că e nevoie de servicii secrete, de gesturi așișderea din partea celor care țin - mai mult sau mai puțin vizibil - hățurile societății noastre. Nici nu se poate altfel, cu inși, cu populație atît de necontrolat viscerală.

Sentimentul mi-i că s-a călcat pe bec undeva în zona BOR, s-au încălcat niște înțelegeri cu stăpînirea lumească. Ce și cum se poate sonda, deși un pic se sparie gîndul cum ar putea s-o ia razna compatrioții cu potcap... Dar cam orice e posibil pe lumea asta.

E de urmărit.



Cum am zis, ne scenarim...
Din ochii înaltului prelat se pot cti puține. Dar e un om care a stat pe bară aproape 20 de ani, tooot așteptînd să dispară cel care îi ținea jilțul. Nu-i exclus ca așteptarea (în cazul unui ins care se crezuse cu mîna divină în cap, la doar 40 de ani), în acest caz, să fi lăsat urme...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu