duminică, 17 noiembrie 2013

/ VIAŢĂ / Limite, în cazul lui Traian B.



Emisiune TV la Realitatea dacă îmi aduc bine aminte (amfitrion, Dorin Chioţea), cu sărbătoritul cîntăreţ Petre Geambaşu şi fiul acestuia, Călin.
Ultimul relatează la un moment dat că, la botezul fiului Elenei Băsescu, s-a opus interferenţei preşedintelui ţării - şi proaspăt bunic - în 'bucătăria' compartimentului muzical. Mai exact, dacă am înţeles eu bine, Traian B. voia o prelungire a porţiei de muzică populară, însă oranizatorii de profil nu!
Şi a rămas potrivit desfăşurătorului ultimilor.

După petrecere, preşedintele a venit în culise să mulţumească artiştilor, lui Călin Geambaşu adresîndu-i o vorbă neaşteptată. Citez din memorie: "Îţi mulţumesc că nu ai făcut cum am vrut eu".

Cred că e necesara dorinţă de limite a unui copil mic ce inevitabil şade pitit şi în ditai prezidentul ţării.
Nu are cum să nu-mi fugă mintea aici cum i se va fi clădit astă nelimită...
Unii o capătă prin independenţă totală decurgînd din indiferenţă a părinţilor. În cazul lui Traian Băsescu, am impresia că e vorba de o vitalitate care eclipsat mult eventualele limite stabilite de genitorii săi.

Oare de aceea s-a făcut vaporean (şef, se înţelege, la aşa vitalitate!)? Să aibă drept limite stihiile maritime, respectiv să încerce să le sfideze şi pe acele, DOAR DOAR I-OR SPUNE: "PÎNĂ AICI!!" ?


Zic şi eu, şoricel pe lîngă hipopotam...
 
PS
Apropo de poza alăturată: mereu îmi sare în ochi tristeţea aparte a Mariei Băsescu.
Deşi, dacă stai să te gîndeşti, o fi un caz totuşi pasabil în cazul nevestelor de tipi inevitabil furtunoşi, plecaţi cu săptămînile sau lunile pe mare...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu