luni, 11 august 2014

ANTENA 3. Unghi din partea-mi.

I
.
Mă înfurie teribil modul cum prezintă cei de la Antena 3 realitatea.
E minciună, e încercare de a păcăli - iar așa ceva mă înfurie crunt.
.
Bon.
E vorba de o primă reacție.
.
Apoi, apuc să miros că aceia doar zgîndără un ceva existent în mine...
.
.
II
.
Legat de acțiunea propriu-zisă a celor de la Antena 3.
Dincolo de nemaipomenit de favorabila expunere a lucrurilor, invidia și dificultatea de a rămîne în actuala mea convingere se disipează, ș-apuc a investiga un pic...
Cui folosește vaza cu flori roze de acolo...?
.
Am mai spus că nu văd să convingă dintre indeciși, cu atît mai puțin dintre adversari...
Să fie făcut pentru a stabiliza susținătorii?
Îi foarte posibil, atîta doar că desfășurarea de forțe este parcă prea mare pentru un așa ceva...
MAI E CEVA.
.
Pare să umple un fel de teamă a vedetelor de pe acolo...
De ce spun a vedetelor și nu a nevăzuților, directori, acționari - și ce-o mai fi pe acolo...?
Păi lucrarea e vizibil făcută de niște artiști, buni profesioniști poate, însă și cu o doză vizibilă de infantilism.
Unii probabil chiar și-au dorit o viață să fie răsfățați în modul băii de mulțime de duminică.
.
.
Mulți de pe acolo țin morțiș să nu-și piardă joburile, lefurile.
E foarte posibil ca acestea din urmă să nu fie deloc mititele.
.
Între cei ce riscă să-ți piardă lefurile sînt unii cu picioare pe pămînt, deranjați că nu le vor mai veni niște mii de euro la n ale lunii.
.
Am sentimentul că există și altfel de oameni-sub-reflectoare pe acolo. Mai exact unii care au intrat într-o relație-de-inimă cu Voiculescu.
În cazul Alessandrei Stoicescu nu văd altă explicație a ceea ce mi se părea lipsă de caracter. Se pare că Voiculescu, avînd fete, știe să se poarte (patern!) cu subalternele. Iar acestea caută să se revanșeze.



.


În același timp.
Și cu Gâdea e posibil să fie o relație din categoria părinte-progenitură. La prima vedere nu se va fi ajuns la pupat pe frunte, dar Mihai este urcat foarte sus, primește totodată împrumuturi măricele, aceasta în condițiile în care Dan Voiculescu NU ARE UN FIU. Și să nu-mi spuneți că nu și-ar fi dorit unul!
.
Că ne-am fi așteptat să fie interesat de alt gen de fiu? Mai războinic-pe-față?
Poate.
Dar Voiculescu deja făcuse însă investiția de sentimente paterne ceva mai fruște în cele două fete - cele două bărbate, după cum se vădesc ele. Abia din ce a rămas va fi fost plasat cu simpatie în Mihai Gâdea.








 







Pe aceast fond - sînt pur și simplu idei ale mele! - , o mare sau mică parte a angajaților percepe pierderea lui Voiculescu ca pe a unei dragi rubedenii!
Apropo de spirit paternalist, păi unde, decît în ceva 'familial', s-ar fi comportat unii colaboratori-bărbați ca niște ștrengari încurajați chiar de tată să se manifeste obraznic față de cei care-l deranjaseră pe Dînsul?
.
CUM AM ZIS, MI-S NIȘTE IDEI...
Nu am pretenția a fi identificat adevărul decît într-o măsură oarecare.
Este însă și un punct de plecare către asemenea explorări.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu