sâmbătă, 5 septembrie 2015

1980. Nașterea fiului Dan, respectiv o dilemă de azi...

PENTRU CĂ UNII S-AU NĂSCUT cu blestem de Balanță pe cap
... trec iute de la un subiect la altul.
.
Păi.
Vă solicit ajutorul, la o chestie...
Pot să mă prezint eu cu următoarele chestii neserioase, în fața ălui mai mare dintre fii mei?
Care. urmașul, nu e un pișpirică, ci ins la jumătatea deceniului patru!...
.
La un 1980, lumea nu era la fel de spălată și de la locul ei ca azi. Ba o parte a acelei lumi - de care vă spun - se afla și în stagiu militar. Răcani, pe limbajul locului. Cu haină de postav kaki, tunsoare bec etc.
Pe acest fond, prin noiembrie, unuia îi naște nevasta.
Și zice acela să-și cinstească doi camarazi, care se mai găseau prin așa-numita companie (de geniu), la ceas de seară.
.
Nu se cădea a benchetui însă acolo, între zidurile UM Cutare. Pierea tot chichirezul...
Așa că luară ITB-ul (RATB actual) din Șoseaua Olteniței, în Piața Iancului.
.
Iar în ultima locație, în apartamentul familial al proaspătului tătic, se bucurară un pic mai mult decît de obicei, de viață.
Într-un colț, un landou căpătat își aștepta ocupantul (pe moment, se mai afla cu frumoasa lui mămică la maternitate, cea din Dimitrov / Ferdinand colț cu Șoseaua Pantelimon)
.
PROBLEMA ESTE...
Cum pot să aduc mutrele noastre, ale melitarilor de atunci, sub ochii fiului??
Mai ales că Ordean jr nici nu mai e printre noi, rrromânii, ci ajuns-a în Albion. Deci, să te ții repere întru civilizație!

Mă pot trezi că mă dezmoștenește! Ori măcar se utiă foarte dubios, la genitorele său:
„Bine măi, tata, așa arătai la vremea cînd m-ai conceput? Mă miram eu de ce...!!”







PS
Tratați liniștiți subiecte căt mai diferite, confrați condeieri (ce fain, a tropăi cu elefantul pe punte...)!
Prinde bine la elasticitate.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu