duminică, 27 septembrie 2015

ISTORIE MONTANĂ. Scrisori de la Alexandru Ionescu, 1985

Fără îndoială asemenea file nu-i obligatoriu  să rupă gura publicului, cel larg.

Le-am revăzut însă în dimineața asta (pe cînd am purces a pregăti o conferință despre întemeietorul Clubului Alpin Român, Nae Dimitriu) și cred că sînt suficient de interesante pentru a figura drept documente istorice, pe net.

Originalul mesajelor ser află arhiva mea, fiind posibil ca la un moment dat să ajungă între documentele CAR, depozitate la Căminul din Bușteni.

Îmi pare rău că nu posed o fotografie a expeditorului.

Am aflat de dînsul prin intermediul lui Cristache/Hristache Dedula, pe care-l cunoscusem la rîndu-i prin intermediul lui Niculae Baticu.

















O a doua scrisoare:



















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu