miercuri, 20 iulie 2016

Crucea de la Verdeața Văii Albe

Întîmplător, aflu cine-a pus crucea de la 'Verdeața' Văii Albe, din Bucegi.

Aceste detalii se află pe fila Fb „Refugiul din Valea Albă”
.

„Valea Alba septembrie 2009, cu crucea pusa la Verdeata de Fr. Dan Suciu si cativa prieteni (cercetasi SUF, etc.). Poza Dan Suciu.
[...]
Este vorba de Fr. Dan, adică Fratele Dan, de fapt Părintele (preot catolic) Dan Suciu.”
.

Mi-am reiterat acolo opinia-mi la chestiune:
.

”De bine ce n-aveam idee cine a pus trăznaia acolo..

Mi se pare un obicei tare prost al credincioșilor, ca să ardă una-două o cruce, pe unde - pardon! - li se scoală lor...
N-au băieții vreo treabă. a gîndi că poate nu toți agreează așa ceva.
Și că lumea nu e doar a lor.
.
Mă bucur grozav de cîte ori o văd îndoită de avalanșe, peste iarnă.

Tipii vor fi fost pricepuți tare în ale muntelui, de nu au intuit ce așteaptă acea falnică tărășenie, în anotimpul rece...”
.
https://www.facebook.com/RefugiuValeaAlba/photos/a.259198599415.177089.251069359415/259198604415/?type=1&theater

Foto: Dan Suciu



Pot intui răspunsul, la vorba: „Dacă ne-apucăm a pune toți căte ceva pe munte, unde moaș-sa ajungem??” ”Aaa, nuuu... Căci voi sînteți puțini și nu reprezentați pe Dumnezeu...!”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu