duminică, 17 iulie 2016

Cu 'prietenie', între veterani... Ică Giurgiu.






Comentarii
Mircea Ordean Ică șade mai prost ca mine cu ale senectuții.
Subsemnatul se ferește pe cît poate să atașeze producțiuni editoriale, tinerilor la debut de carieră.
În cel mai rău caz le trimite ca mesaj privat....Vezi mai mult
Vasile Giurgiu La câtă română şi gramatică ştie Ordean mă mir că a fost ratat de atâtea guverne.
Mircea Ordean Nu te sfătuiesc a ne contra pe acel domeniu.

Totodată, mi se pare mie ori eviți delicat subiectul ridicat de mine mai la deal?
Nu era mai frumos a răspunde la obiect?

Bănui că stilu-ți de-aici, cu gramatica pe care nu aș stăpîni-o, îți funcționa la fix prin curtea școlii ori pe strada copilăriei. Fraierul din fața-ți se roșea, uita a mai continua subiectul inițial, iar matale ieșeai din necazul lui a nu ști ce să-i răspunzi aceluia.
Mircea Ordean
Scrie un răspuns...
Vasile Giurgiu Asta-i hotul de Ordean, acceptat cu placere pe FB:https://sites.google.com/.../home/hotii/hot-de-bucsoiu
Hoţ de Bucşoiu - România-natura53
SITES.GOOGLE.COM
Mircea Ordean Dincolo de interesanta formulă: „acceptat cu placere pe FB:”

Nu uita de cele ridicate inițial, aici, de mine.

Apoi.
Dacă îmi aduc eu bine, după o colaborare liniștită (la revista-ți „Munții Carpați”), vii și mă faci hoț, pentru că ȚI-AM TRECUT DOAR NUMELE, ca autor al pozei...

Asta e.
Mult succes pe acest frumos drum...

Șed și eu deseori în pană de considerație dinspre semeni, dar matale mă întreci cu mult...

A îmbătrîni urit...
Mircea Ordean Mi se pare mie, Ică, ori pe acel site - unde mă omenești drept hoț de Bucșoiu - îți lipsește o rubrică de comentarii ale cititorilor?
Unde să-și spună și ei părerea, asupra curajoaselor tale afirmații?


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu