duminică, 3 iulie 2016

De mult. Hornul Ascuns. Plus idei de 2016.



Nu știu de ce asociez anumite date calendaristice cu drumuri de excepție pe munte, pe care le-am efectuat în acea zi.

.

4 iulie mi-i moment al unei ture solitare (și în premieră pentru mine) pe Hornul Ascuns, din Colțul Mălinului.


Un 2 septembrie (nici 37 de an nu-s de atunci!) îmi duce gîndul la întîia trecere (în grup cu alții, dar cam tămîie toți) prin Valea Seacă a Caraimanului.


Șamd.

.


Toate chestiile astea se petreceau în altă viață - sau barim așa se văd de la etatea-mi actuală.

Ceea ce nu le scade farmecul.
.
Pozele de atunci stau și ele sub semnul împrăștierii interioare a ălui care scrie aici.
Ce-i drept, stau uneori și meditez că, dacă aș fi fost om la locul lui, nu doar aș fi ajuns campion la țintar (și atît) în cartierul meu, dar poate aș fi isprăvit deja benzina existențială.







PS
Se înțelege că la un moment dat voi găta și eu acea lichid. Voi ședea atunci în fața porții,m pe băncuța rurală, iar dumneavoastră veți plimba amuzați degetul prin fața ochilor imobili ai senectului...
.
PS2
Nu mai știu ce s-a defectat în aparatul foto (Smena), de n-am putut trage nimic în Horn!
Mi-am scos pîrleala peste alte două săptămîni, cînd am avut și inși de pozat în preajmă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu